Ben je op zoek naar technische ondersteuning? Stuur ons een bericht via dit supportformulier. Je kunt ook de veelgestelde vragen onderaan de pagina bekijken.
Je ontvangt tijdens kantooruren een reactie met ticketnummer binnen 4 uur na ontvangst van je bericht.

Download de app via de App Store (iOS) of Google Play (Android), installeer en maak je accountgegevens aan.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ op het inlogscherm en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ga naar het inlogscherm, klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies in de mail.
Ja, je kunt PLAN ZZP tegelijk gebruiken op laptop en smartphone. Download voor je smartphone wel de PLAN ZZP app.
AntwoNee, je hebt een internetverbinding nodig om met PLAN ZZP te werken.
Zorg dat je app of browser up-to-date is en dat je verbonden bent met internet.
Sluit de app volledig en start de appopnieuw. Blijft het gebeuren? Installeer de app opnieuw of neem contact op met support via het supportformulier..
Je vindt de app in de App Store en Google Play onder de naam “PLAN ZZP”.
Controleer je spamfolder. Niets gevonden? Vraag een nieuwe activatiemail aan of neem contact op met support via het supportformulier.
Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt en probeer het opnieuw. Lukt het nog steeds niet, maak een nieuw wachtwoord aan of neem contact op met support via het supportformulier.
Controleer je internetverbinding en probeer opnieuw. Blijft het probleem? Neem contact op met support via het supportformulier.
Ververs de pagina of controleer je internetverbinding. Werkt het nog niet? Neem contact op met support via het supportformulier.
In de appstore zie je of er een update beschikbaar is. Zet automatische updates aan voor de zekerheid.
PLAN ZZP maakt gebruik van op het hoogste niveau beveiligde servers en dagelijkse back-ups, zodat uw gegevens altijd veilig zijn.

Start vandaag met PLAN ZZP Probeer 30 dagen gratis uit