Support

Heeft u vragen over het gebruik van de PLAN ZZP app of bent u op zoek naar technische ondersteuning? Stuur ons een bericht. U kunt ook de veelgestelde vragen onderaan de pagina bekijken.

U ontvangt tijdens kantooruren altijd een reactie binnen 4 uur na ontvangst van uw bericht.

Uw bericht is verstuurd. U ontvangt tijdens kantooruren uiterlijk binnen 6 uur een reactie.
Er is iets fout gegaan. Probeer het nog eens. Of stuur een e-mail naar support@planzzp.nl

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Om een nieuw wachtwoord aan te maken, klikt u op het inlogscherm van de PLAN ZZP app op  de link 'Wachtwoord vergeten?'. U ontvangt een e-mail op het e-mailadres gekoppeld aan uw account met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Volg de stappen die volgen.

Hoe geef ik als ZZP'er beschikbaarheid op?

Open de PLAN ZZP app en klik onderaan het scherm op het zwarte kalender icoon. Uw kalender wordt geopend. Alle dagen in uw kalender staan standaard op beschikbaar (groene cirkel). Door een datum aan te klikken in de kalender kunt u deze op 'Beschikbaar' of 'Niet beschikbaar' (rode cirkel) zetten. Vergeet na het opgeven van uw beschikbaarheid niet om op de 'Alles opslaan' knop onder op het scherm te klikken.

Waar vind ik nieuwe aanvragen als ZZP'er?

In de PLAN ZZP app klikt u onder aan het scherm op het icoon van de zwarte cirkel met een wit vinkje. Daarna opent het scherm met aanvragen.Om een aanvraag te kiezen klikt u op de paarse knop 'Kies dit'. Wilt u de details van de aanvraag zien, klik dan op het oogje. Vind u een aanvraag niet interessant? U kunt deze verwijderen uit de lijst door op het prullenbakje te klikken.

Hoe verander ik van taal?

Op ieder scherm van de PLAN ZZP app ziet u naast het logo bovenaan een dropdownmenu met EN (Engels), NL (Nederlands) en PL (Pools). Klik op de tekst en kies uit het dropdown menu de gewenste taal.

Accountgegevens ZZP'er aanpassen?

Om uw gegevens aan te passen als ZZP'er klikt op uw naam direct onder het PLAN ZZP logo boven aan het scherm in de PLAN ZZP app. Klik vervolgens op de blauwe tekst 'Bewerken' naast het veld dat u aan wilt passen. Na het aanpassen klik op 'Opslaan'.

Gegevens bedrijfsaccount aanpassen?

Om uw gegevens aan te passen met een bedrijfsaccount klikt op de bedrijfsnaam direct onder het PLAN ZZP logo boven aan het scherm in de PLAN ZZP app. Klik vervolgens op de blauwe tekst 'Bewerken' naast het veld dat u aan wilt passen. Na het aanpassen klik op 'Opslaan'.

Start vandaag met PLAN ZZP Probeer 30 dagen gratis uit