Bent u op zoek naar technische ondersteuning? Stuur ons een bericht via dit supportformulier. U kunt ook de veelgestelde vragen onderaan de pagina bekijken.
U ontvangt tijdens kantooruren altijd een reactie met ticketnummer binnen 4 uur na ontvangst van uw bericht.
Download de app via de App Store (iOS) of Google Play (Android), installeer en maak je accountgegevens aan.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ op het inlogscherm en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ga naar het inlogscherm, klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies in de mail.
Ja, je kunt PLAN ZZP op meerdere apparaten tegelijk gebruiken.
AntwoNee, je hebt een internetverbinding nodig om met PLAN ZZP te werken.
Zorg dat je app of browser up-to-date is en dat je goed verbonden bent met internet.
Sluit de app volledig, start opnieuw. Blijft het gebeuren? Installer de app opnieuw of neem contact op met support.
Ja, als je een project verwijderd komt deze eerst in het archief te staan, Verwijder je het project nogmaals in het archief dan is het project definitief verwijderd.
e vindt de app in de App Store en Google Play onder de naam “PLAN ZZP”.
Controleer je spamfolder. Niets gevonden? Vraag een nieuwe activatiemail aan of neem contact op met support.
Controleer of je de juiste code gebruikt en probeer het opnieuw. Lukt het nog steeds niet, maak een nieuw wachtwoord aan of neem contact op met support.
Controleer je internetverbinding en probeer opnieuw. Blijft het probleem? Neem contact met ons op.
Ververs de pagina of controleer je internetverbinding. Werkt het nog niet? Neem contact op.
In de appstore zie je of er een update beschikbaar is. Zet automatische updates aan voor de zekerheid.
LAN ZZP maakt gebruik van beveiligde servers en dagelijkse back-ups.
Start vandaag met PLAN ZZP Probeer 30 dagen gratis uit